Medewerker Service Desk
- 24 uur p.w.
- Max. € 4.188,- p.m.
- Locatie: Rijswijk
- Solliciteren kan t/m 26 januari 2025
Bij de Servicedesk ben jij het stralende visitekaartje van onze afdeling. We verwachten niet alleen dat je representatief en dienstverlenend bent, maar ook dat je uitblinkt in communicatieve en sociale vaardigheden. Stress? Dat is voor jou geen obstakel, maar eerder een uitdaging die je met een glimlach aangaat.
In de functie van facilitair servicedesk medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor alle meldingen; facilitaire klachten, wensen, informatieaanvragen en storingen (KWIS). Je bent de spin in het web en handelt deze meldingen zelfstandig af, eventueel met behulp van inschakeling van collega’s en/of leveranciers. Microsoft Office heeft geen geheimen voor je en je navigeert moeiteloos door verschillende systemen. Als ons visitekaartje op de servicedesk, verwachten we niets minder dan jouw representatieve en dienstverlenende aanpak.
Schakelen is voor jou geen uitdaging, maar een tweede natuur en je blinkt uit in punctualiteit, pro activiteit en zelfstandig en gestructureerd werken. Als oplossingsgerichte professional weet je niet alleen hoe je problemen moet aanpakken, maar ook hoe je slim prioriteiten stelt. Je onderscheidt je door goede communicatieve en sociale vaardigheden en bent een rots in de branding als het aankomt op stressbestendigheid. Kortom, jij bent de onmisbare schakel voor onze organisatie.
Binnen Xtra werk je samen met enthousiaste collega’s die zich allemaal direct of indirect willen inzetten voor een samenleving waarin iedereen meetelt en de kans krijgt mee te doen.
Jouw rol binnen Xtra brengt je in contact met een netwerk van maatschappelijke organisaties, waaronder JESS, JongLeren, MEE ZHN en Wijkz, alle gefaciliteerd door Xtra. Binnen deze krachtenbundeling draait het om op een verbindende en inspirerende manier samenwerken en positie innemen om impact te maken voor een samenleving waarin iedereen meetelt en de kans krijgt mee te doen.
Meer weten over Xtra? Ga naar onze website www.xtra.nl
Solliciteer online door je gegevens en motivatie achter te laten, via de button ‘Direct solliciteren’ bovenaan deze pagina. De status van je sollicitatie kun je online volgen via onze sollicitatieportal.
Uiterlijk 5 werkdagen na sluitingsdatum ontvang je bericht of je wordt uitgenodigd voor een kennismakingsgesprek.
Na het kennismakingsgesprek volgt (eventueel) een tweede gesprek en bij wederzijds enthousiasme heb je het arbeidsvoorwaardengesprek. Na je arbeidsvoorwaardengesprek kun je jouw contract digitaal ondertekenen en is het alleen nog afwachten tot je eerste werkdag!
Wil je even sparren over de functie en deze vacature?
Bel, app of mail Saïda Boukallit, Coördinator Servicedesk s.boukallit@xtra.nl / 06 14 59 45 17
Vragen over het sollicitatieproces?
Stuur een mail naar recruitment@xtra.nl
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.